dilluns, 23 de desembre de 2013

hem rebut un premi!!!



Primer de tot, gràcies Ariadna, de picamanetes.blogspot.com, pel premi que ens has concedit!!! Quina il·lusió que hagis pensat en nosaltres a l'hora de triar els premiats!!!




Aquest premi el concedeixen les bloggeres a nous blocs que tot just comencen la seva aventura en aquest nou món i que tenen pocs seguidors. Una bona manera de fer conèixer llocs nous, no creieu??

Els passos ha seguir un cop s'ha rebut aquest gran premi són:

- anomenar i agrair el premi a la persona i bloc que t'he l'ha concedit.
- respondre les onze preguntes que se't formulen.
- concedir el premi a onze blocs més, que t'agradin siguin novells i tinguin menys de 100 seguidors.
- formular onze preguntes als teus blocs premiats.
- visitar els altres blocs premiats a banda del nostre.
- informar als bloggers o bloggueres del premi concedit.

Pas per pas, aquí van les meves respostes a les onze preguntes formulades:

Perquè vas decidir fer un bloc?
Doncs per fer conèixer els nostres preguntes, perquè els blocs són més dinàmics i propers a les persones que no pas les pàgines web. Vam pensar que era una manera divertida, entretinguda i activa d'estar a la xarxa i en contacte amb la gent.

Va costar trobar el nom?
La veritat és que no, ja que vam triar el mateix que el nom dels nostres productes.

L'actualitzes sovint? Quan temps hi dediques?
Procuro actualitzar-lo cada quinze dies.
Davant de l'ordinador hi dedico una estona en el moment en què faig les noves entrades. Val a dir que al no conèixer aquest món dels blocs m'hi entretinc més del compte per "investigar". Però la veritat és que estic un temps pensat i imaginant cada nova entrada que puc fer, perquè sigui al gust de tothom.

Què n'esperes del bloc?
Fer conèixer a la gent el món al camp, dels fruits secs i de l'oli, a través de la nostra experiència i productes i  fer-ho de tal manera que vagin aprenent sense adonar-se de les lliçons que els hi escric. Com els nens que aprenen jugant, doncs els no tan nens, que aprenguin interessant-se pel meu bloc. ;-))

T'ha passat alguna anècdota amb el bloc?
A banda d'haver de fer modificacions un cop havia fet la publicació, o que l'enllaç que havia publicat no era el correcte, no, res divertit!!!

A què dediques el teu temps lliure?
A jugar amb els meus fills, a estar amb la meva família i mimar tant com puc al meu marit.

Si preguntés a algú que et coneix, quina virtut em diria que tens?
Sóc tenaç fins al moll de l'òs. Clar que això de vegades és una virtut i de vegades no...

I quin defecte?
Sóc tímida com qui més.

Què et fa riure?
Els meus nens tenen de vegades cada sortida.....que em fan morir-me de riure!!!!

I plorar?
Amb qualsevol cosa sóc capaç de plorar.....

Un consell per algú que comença?
Paciència i ànims!!!

I els blocs que ha decidit premiar Vilabanús.....:

1. http://responsabilitatglobal.blogspot.com
3. http://lespaienverd.blogspot.com.es/
4. http://giulietta.cat/ca/category/blog/
5. http://lladruc.wordpress.com/
6. http://coneixercatalunya.blogspot.com.es/

I les mateixes preguntes que acabo de contestar jo per a aquests blocs guanyadors!!!

Feliç setmana





1 comentari: